Friday 8 November 2013

"Kui sõna ei löö, siis ei aita isegi kaigas"

See on nüüd see koht, kus oleks paslik enda kohta mõni sõna tutvustuseks öelda, või tähendab - antud kontekstis siiski kirjutada. Nii kaua, kui ennast mäletan, on see minu jaoks olnud väga ebameeldiv tegevus ning läheb samasse lahtrisse olukorraga, kus sulle lauldakse sünnipäevalaulu ja sa ei tea, mida teha ja siis sa istud lihtsalt totakalt (ja teised muidugi seisavad) ja naeratad ning tahaksid maa alla vajuda. Mitte, et mul midagi sünnipäevade vastu oleks. Ei, see on mu lemmik päev aastas. Ning seoses enese tutvustamisega - ei, mitte et ma ennast häbeneks või enda kohta midagi öelda ei oskaks. Pigem on see negatiivne tunne mulle kuhugi alateadvusesse sisse istutatud. Viimane kogemus enese tutvustamisega meenub gümnaasiumi viimases klassis, kus uus psühholoogia õpetaja andis ülesandeks paberile enda nimi kirjutada ja ning kaunistada see endale iseloomulike asjadega (muusikasõbrad nootidega, loomasõbrad loomadega) ning siis järjest püsti tõusta ja ennast tutvustada. Absoluutselt not my cup of tea. Ja ma isegi ei tea, miks. Aga siin keskkonnas, kus minu ja potensiaalse blogikülastaja vahel on teatud "sein", sujub see kindlasti palju mugavamalt ja ohutumalt.

Nii siis, tagasi asja juurde .. nimeks on mul Eleri, vanust 21, erialaks Tallinna Ülikoolis referent-toimetaja ning käsil kolmas ehk viimane aasta. Kuidas ma sattusin Kommunikatsioon ja ühiskond loengusse? Otsisin vabaaineid, et kurikuulsad nõutud 30 EAP'd semestri jooksul kätte saada ja kuna kevadel kuulasin ainet Sotsiaalne meedia suhtekorralduses (ning see oli põnev ja aktuaalne teema), tundus ka antud loeng miski, mis võiks olla samuti väga huvitav, vajalik ning mitte mööda külgi maha jooksev aine. Ja mu naiselik vaist ei vedanud mind alt! Loengust sain täpselt seda, mida julgesin sisimas loota ja veel enamgi. Vahetu, vaba ja huumoriga vürtsitatud loeng, mille jooksul sind üks ainus kord ka Une-Mati ei külasta - mida veel üks tudengihakatis saakski tahta!

No nii - ots lahti tehtud, endast mingigi pilt loodud ja üllatavalt valutult!






1 comment: